Cat de bun e sistemul pe care PUBG vrea sa-l implementeze, vom vedea in acest articol.

 

 

Dezvoltatorii de la PUBG au anuntat update-ul PC1.0 #6 care e menit, comform comunicatului oficial, sa rezolve problema pingului mare a unor jucatori.

Comunitatea de jucatori PUBG a cerut in nenumarate randuri ca serverele sa fie limitate zonal. Motivele invocate de jucatori sunt numarul mare de chinezi codati care au impanzit serverele din Europa si America, faptul ca acestia nu cunosc limba engleza si este imposibil de a comunica cu ei in echipa precum si pingul mare pe care unii din acestia il au.

Dezvoltatorii jocului au raspuns acum cateva luni acestor cereri spunand ca nu vor limita niciodata accesul unor jucatori in alta zona geografica, acuzandu-si pe proprii jucatori care au formulat aceste cereri de rasism si xenofobie.

In comunicatul PUBG la ultimul update, aflam ca acestia vor implementa un mod de control al pingului jucatorilor iar testele vor incepe pe Test Server, urmand a fi aplicat serverului principal dupa ce update-ul va fi considerat stabil.

In ce consta acest control al pingului in  PlayerUnknown’s Battlegrounds?

PUBG spune ca separa matchmaking-ul in functie de ping iar cei cu ping mai mic vor avea prioritate. Ca in intersectie, trec aia care au verde, urmati de cei care asteapta rosu sa se faca verde.

Ce inseamna aceasta prioritizare, cum v-a fi ea aplicata? Daca avem 70 de jucatori cu ping 30 si 15 jucatori cu ping 250 si 15 jucatori cu ping 500, cei 70 intre primii urmati de cei cu ping 250 si in ultima faza, cei cu ping 500? Sau se va astepta sa apara alti jucatori cu ping mai mic, ceea ce ar insemna o crestere in timpul de asteptare pana la inceperea meciului?

In alta ordine de idei, matchmaking-ul se face in functie de rating-ul jucatorilor. Ce va avea prioritate acum, rating-ul sau pingul? Jucatorii cu rating mare vor fi trimis pe un server al jucatorilor cu rating mare si ping mare, pe serverul jucatorilor cu rating mic si ping mic ….? Sau exista vreo formula matematica?

O alta intrebare care necesita raspuns este ce se intampla cand joci in echipa de 4. Sa spunem ca avem 1 jucator cu ping 30, jucatorul 2 cu ping 60, jucatorul 3 cu ping 120 si jucatorul 4 cu ping 250. Cum va avea prioritate in matchmaking aceasta echipa? In functie de jucatorii cu ping mic sau in functie de cei cu ping mare?

 

Desi o interventie pentru rezolvarea problemelor cu jucatorii care au ping mare este foarte importanta, raman sceptic ca acest sistem ales de PUBG ca avea un impact semnificativ in rezolvarea acestei probleme.

Noul update PUB aduce crate-uri noi

Cutia Fever pentru care e nevoie sa cumparati cheie pentru a o deschide

Cutia Militia care este gratuita

De asemenea, alte buguri minore sunt rezolvate cu acest update, mai multe informatii in comunicatul oficial PUB aici